Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Statisztika
Indulás: 2005-08-31
 
G-Mail
Felhasználónév:
Jelszó:
  SúgóSúgó

Új postafiók regisztrációja
 
Figyelem!
Ez az oldal egy társoldal az Abydos Gate-tel. A jogi dolgok ugyan úgy érvényesek itt is, miszerint: Ez az oldal szórakoztatás, informálás, és nem pénzszerzés céljából készült. A képek a Sci-Fi Channel és az MGM/UA tulajdona.
 
Hírek
Hírek : Újabb interjú a Stargate Worlds kapcsán

Újabb interjú a Stargate Worlds kapcsán

Mascot  2006.04.16. 15:40

Újabb interjú jelent meg a Stargate Worlds kapcsán, amit ezúttal Joe Ybarraval, a Cheyenne Mountain Entertainment alelnökével készítettek. Ybarra beszélt a játszható fajokról, a harcról, a halálról, valamint a tervezett megjelenési dátumról.

Cikk szerzője: Jon Wood

A Játékfejlesztői Konferencia [Game Developer`s Conference] csütörtöki napján alkalmam nyílt interjút készíteni Jon Ybarraval, a Cheyenne Mountain Entertainment alelnökével vadonatúj játékukról, a Stargate Worlds-ről. Ybarra nem új arc a játékiparban, hiszen már ötven játék fejlesztésében részt vett, köztük három MMO-produkcióval, a Shadow of Yserbius, a Shadowbane és a Matrix Online játékokkal.

A Stargate Worlds egyelőre a pre-produkció állapotában van, tehát még nem hoztak meg minden döntést, az előreláthatóan hatvan tagú fejlesztőcsapatnak pedig még csupán a felét hozták össze. Ybarra számos biztos információt megosztott velünk, ahogy a játékkal kapcsolatos gondolataikat és reményeiket is. Állítása szerint a termék nem „orkok az űrben” lesz, hanem egyedi élményt fog nyújtani, ami hű a Csillagkapu világához.

A játék három fő karaktercsoport köré fog épülni. Az első a Szabad Népek, vagyis a jófiúk. Közéjük tartoznak majd az emberek, az Asgard, vagy a Tok’Ra, szóval nagyjából a jók erői. A második csoport az Uralkodó Népek, akik irányítani akarnak,és rabszolgaságba kényszeríteni másokat. A Rendszerurak és más Goa’uldok félelem, és erő által uralkodnak, tehát tökéletes ellentétei a Szabad Népeknek. Ha mindez még nem volna elég, akkor ott van az Entrópia Csoport, akik csak bántani és pusztítani tudnak, a legjobb példa rájuk a Replikátorok. Ezeken felül a fejlesztők majd igyekeznek minél több fajt elérhetővé tenni a játékosoknak. Az Asgardot például a rajongók követelték, amire az MGM rábólintott, tehát a jelenlegi tervek szerint játszható faj lesz. Ybarra ezen kívül megemlítette, hogy valószínűleg majd szimbiótákkal is lehet lenni, ami megadná azt a lehetőséget a játékosoknak, hogy gazdatestet váltsanak, és eldöntsék, hogy viselkedésük alapján Goa’uldok, vagy Tok’Rák legyenek. Ez lehetővé tenné a csoportokon belüli árulást.

Ybarra azt is elárulta, hogy a játék főleg kis csapatok köré fog épülni, a sorozatokhoz hasonlóan négytagúakra. A fejlesztők szeretnék átültetni a játékba a modern gyalogos-harc érzését, és a jó csapatmanőverezést. A játékosok majd fel tudják használni a környezetüket a harc során, például, hogy fedezék mögül tüzelhessenek. A legtöbb MMORPG-játékban a játékosok egy-egy ellen harcolnak, azonban a Stargate Worlds-ben Ybarra szerint „a teljesen egyéni bevetés helyett a játékosok bizonyos területeket fognak lefedni, és lelőhetik azokat, akik a területükre belépnek”. Állítólag a játékban nagy területeket be lehet majd járni, tehát olyan útvonalak követése is lehetséges lesz, ahol nem kell fegyvert használni.

Egy kicsit beszéltünk a játékbeli halálról is. Egy olyan világban, ahol harcolni kell, a halál elkerülhetetlen. Amikor a halálbüntetésről kérdeztem, Ybarra elmondta, hogy még nem dönöttek véglegesen róla, de a filozófiájuk az, hogy „a vásárlót ne büntessük meg”, mert egy dolog egy nehézségnek halálos színezetet adni, azonban egy egészen másik dolog újra, és újra halálbüntetésket kiszabni. Ybarra szerint lehetséges, hogy a meghalt játékosokat ideigelenesen „kiállítanák”. A küldetésekre valószínűleg egy FRED-ként ismert mechanikus szerkezetet vihetünk majd magunkkal, akár egy hátizsákot, és halál esetén visszatérési pontként is lehetne használni.

Végezetül Ybarra elmondta, hogy már most egy nagyon erős csapat dolgozik a projekten, „csupa szenvedélyes MMO-ember, akik minden erejükkel azon dolgoznak, hogy egy nagyszerű sci-fi, egy nagyszerű Csillagkapu-játék szülessen”, ahol „nagy hangsúlyt fektetnek a történetre”. A csapat néhány tagja: „Zeb” Cook, aki a City of Villains kapcsán tett szert hírnévre; Chris Klug, az Earth and Beyond egyik vezető fejlesztője; Josh Kurtz, a World of Warcraft egyik világépítője; Stu Rose, a Blizzard hajdani művészeti igazgatója; valamint Dan Elggrin az Electronic Arts-tól, és ez még korántsem a teljes lista.

Ilyen korai szakaszban Ybarra természetesen nem tudott nyilatkozni a megjelenési időpontról. Reményei szerint 18-24 hónap alatt fejeznék be a játékot, majd további 4-6 hónapot szentelnének a béta-tesztelésre. Ez nagyjából a Stargate: SG-1 tizenkettedik évadjának környékére tenné a Stargate Worlds megjelenését, feltéve, ha a sorozat akkor is futni fog még. Bár ezt természetesen sem a Cheyenne Mountain Enterainment, sem az MGM nem tudja biztosan garantálni, valószínűleg mind az SG-1, mind az Atlantis erős nézettségi adatokat fog produkálni a játék tervezett megjelenési idejében is. Csak találgatni lehet, hogy mi fog történni a sorozatok két, két és fél éve alatt, de Ybarra a következőt mondta: „olyan történetről beszélünk, amit még meg sem írtak”.

 
Naptár
2024. Május
HKSCPSV
29
30
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
<<   >>
 
Pontos idő
 
Szavazás
Mit szólsz az Atlantis magyarországi vetítéséhez?

Alig várom!
Örülök neki.
Inkább lenne a BSG.
Mi az az Atlantis?
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
By AndrewThor
 

Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?